Plts Naam speler Totaal + + + 1 Edwin Ludwig 59,78 + + + 2 Wilfred Mooij 58,27 + + + 3 Nick van Rossum 46,41 + + + 4 Raymond Deenstra 45,34 + + + 5 Peter van Essen 38,89 + + + 6 Bart Hulsman 35,26 + + + 7 Pieter Sandberg 35,00 + + + 8 Hans de Wit 33,96 + + + 9 Benno Honsdrecht 33,78 + + + 10 Rein Akkerman 32,25 + + +

Benno Honsdrecht wint zijn 2e wedstrijd van het seizoen op de Amsterdamse, Ron van Doesburg slaat ver en Brian Speelman dichtbij!

Vrijdagmiddag, mooi weer, met een even mooie opkomst (27 man), op een hele mooie Amsterdamse, kortom alle ingrediënten aanwezig voor een lekker golfrondje.

Onze Platje D’aro tour organisatie startte voor de meute uit, vanwege een te halen avond vlucht. Ze kwamen allemaal binnen met 36 of 37 punten….. maar dat was vandaag niet genoeg, al is dat geen verrassing als Wilfred meedoet.
Op hole 1 maakte ik nog de grap naar Wilfred dat 39 punten vandaag genoeg was… niet wetende dat we beide met 40 punten zouden binnenkomen, exact gelijk 1e en 2e negen, waardoor mijn lagere handicap de doorslag gaf.
Ik speelde met de ere-voorzitter van de YGGC, tevens oud voorzitter van ACC en de huidige voorzitter van AFC, waar ik deze week als Ridder (50 jaar lid) werd gehuldigd.
Brian had gisteren een lesje genomen waardoor hij in het begin nogal moeite had. Guido doet het op de autodidactische manier, maar begon ook wat stroef.
Het was voor mij zo’n dag waarop het van de tee lekker liep en putjes van 1 à 2 meter vielen. Het ritme werd gedurende de dag niet verstoord, we konden lekker doorlopen/rijden. Dat ik al 5 weken vrij ben, helemaal relaxed en regelmatig, zeg maar best veel aan het golfen ben zal ook wel een rol spelen. Guido en Brian speelden steeds beter naarmate de dag vorderde. Kortom een gezellige flight en een heerlijke middag.
De Longest drive was voor Doesje en de Neary werd gewonnen door Brian.

De borrel op het terras in het zonnetje was super gezellig en het eten goed. De Amsterdamse is een van de best bezochte wedstrijden en ik snap wel waarom. @Michael, volgend jaar weer!

Benno

WhatsApp Image 2024 06 08 at 09.38.28

WhatsApp Image 2024 06 08 at 09.39.03

WhatsApp Image 2024 06 08 at 09.39.33

Screenshot 2024 06 10 at 12.03.12