Plts Naam speler Totaal + + + 1 Raymond Deenstra 53,17 + + + 2 Nick van Rossum 48,55 + + + 3 Edwin Ludwig 39,34 + + + 4 Hans de Wijs 32,57 + + + 5 Peter van Essen 32,08 + + + 6 Nick den Ouden 31,21 + + + 7 Cees Thomas 30,47 + + + 8 Michel de Jongh 28,37 + + + 9 Hans van der Putten 27,72 + + + 10 Sebo Woldringh 26,80 + + +

BARTJE'S DOUBLE!

Winnaars-Sluis.png

Het is natuurlijk super efficiënt om één verslag te schrijven voor twee achtereenvolgende overwinningen. Ik overweeg nog even om volgende week donderdag af te wachten…. Las immers vandaag nog dat ik in vorm ben. De vorm die je met golf net zo snel kwijt kan raken als deze gekomen is. Toch maar niet afwachten dan.

Eerder in de week van “De Uitsmijter” op Spaarnwoude speelde ik een rondje met Stef op de Amsterdamse. Heerlijk zo’n middag met een klein zonnetje op de baan door te brengen in een karretje met gelijk gestemde. Gelukkig waren we in staat om middels de lengte van onze sigaren de 1.5 meter te waarborgen. We deden beiden ons best om de bal zo hard mogelijk te raken met de intentie zo ver mogelijk te slaan. Werkelijk een hele fijne middag (Stef bedankt!) met voor mij het verrassende resultaat van totaal 37 punten. Waar dat vandaan komt weet je dan niet. Zou dat reproduceerbaar zijn?

Op vrijdag reed ik ruim op tijd met Erevoorzitter naar Spaarnwoude. Erevoorzitter sloeg namelijk voor mij af en houdt niet van haasten. Zelf eenmaal in gesprek constateerde ik dat ik over 4 minuten af moest slaan. Toch weer hollen naar de eerste tee. Dat was even geleden. Samen met Pieter, Benno en Ronald waren we gezellig onderweg. Na 9 holes noteerden wij 1 x 17 en 3 x 18 punten. Gelijk op met uitstekende scores. Op de tee box van hole 10 bespraken wij, al kauwend op onze hamburgers (Hans bedankt!), dat de winnaar wel eens in onze flight zou kunnen zitten….

Met een erg ongelukkige afslag op de 18e, wat reparatiewerk en toch nog twee punten eindigde ik in dezelfde week wéér met 37 punten. Zou dat genoeg zijn? Sinds mijn laatste overwinning op (jawel) De Pan en mijn matige spel in de tussentijd houd ik mij voor dat het niet uitmaakt of je goed speelt en/of wint. Je ben immers buiten, met de jongens waar je al zo lang mee speelt en dat is al meer dan genoeg. Dat is ook zo en dat blijft ook zo. Toch heb ik weer eens ervaren dat het leuk is om te winnen en deze keer extra fijn om “De Uitsmijter” te winnen met dierbare en blije herinneringen aan onze vriend Jan.

Nu heb ik spijt dat ik eerder verzaakte een stukje te schrijven en had dat nu graag in tweeën geknipt. Het weer was fantastisch. We hebben een heerlijke middag gehad. Jack heeft toch 9 holes meegespeeld en Wilfred (niet -bert) heeft het 18 holes met mij volgehouden. Ook was ik blij met mijn tweede lijstje van het seizoen, maar het perspectief op Sluispolder ontbreekt mij nu even. Al peinzend besef ik dat “De Uitsmijter” daadwerkelijk de laatste wedstrijd van het seizoen moet zijn.

Bart

Leader.png

Bartje Hulsman wint ook het lijstje van Sluispolder en draagt nu om iedere pols een sporthorloge van costerdiamonds.com. Koster himself heeft ook zijn dag, hij wordt derde, mag dus weer heerlijk eten bij samasebo.nl, en drinkt eerst wit en dan rood van tuyyo.com voor zijn Neary en zijn Longest! En Van Rossum loopt er deze herfst warmpjes bij met de sokken van geijselkroon.nl maar zonder zijn blauwe shirtje. Next, de PAN, maak er wat van!

ofm.png

AP.png

Put.png

UITSLAG

1)Bart Hulsman 35

2)Ronald Koster  32

3)Nick van Rossum 32

4)Raymond Deenstra  32

5)Hans de Wijs  31

6)Wilfred Mooy  28

7)Sebo Woldringh 27

8)Rein Akkerman  26