Plts Naam speler Totaal + + + 1 Raymond Deenstra 53,17 + + + 2 Nick van Rossum 48,55 + + + 3 Edwin Ludwig 39,34 + + + 4 Hans de Wijs 32,57 + + + 5 Peter van Essen 32,08 + + + 6 Nick den Ouden 31,21 + + + 7 Cees Thomas 30,47 + + + 8 Michel de Jongh 28,37 + + + 9 Hans van der Putten 27,72 + + + 10 Sebo Woldringh 26,80 + + +

VOS WEER DE SLIMSTE!

Winnaars-int.png

Beste Golfvrienden, hier dan eindelijk het verslag van de YGGC International open!

Op de Hoge Kleij kreeg ik van Marc het mooie Coster Diamonds horloge uitgereikt echter onder voorwaarde dat ik wel een verslag zou schrijven van de wedstrijd. Bij het niet inleveren van het verslag werd het horloge stand pede weer ingenomen ( heb het horloge reeds gedragen dus dat gaat niet gebeuren…) op de volgende wedstrijd.

Was zaterdag na een heerlijke vakantie/trainingskamp in Frankrijk snel terug gereden om eindelijk weer eens een wedstrijd mee te spelen en dan nog wel op een van de mooiste banen van Nederland. Opkomst was niet heel hoog dus dat bood perpectief voor de dag. Speelde in een prachtige flight met Kenneth en Sebo en was dus helemaal klaar voor de strijd.

De starter wenste ons veel succes en waarschuwde voor de snelle greens, wat voor mij geen straf is. Vanaf de eerste hole liep onze flight op rolletjes. Kenneth en ik begonnen gelijk goed met een bogey. Hole 2, de blinde hole, een par dus helemaal gelukkig met een goed begin. Helaas op hole 3 na een prachtige afslag gevolgd door nog een verre mooie slag verpeste ik het met 2 waterballen de eerste streep.

Sebo en Kenneth moedigde me aan niet mijn koppie te laten hangen en gesteund door deze boys volgde nog twee holes met pars. Dit gaf me zo’n boost dat ik de eerste negen eindigde met 3 bogeys en een par goed voor het ongelofelijke aantal van 23 punten. Ook mijn twee flight genoten speelden lekker. Kenneth na 4 maanden niet gespeeld te hebben wisselde prachtige ballen af met wat mindere, en ook Sebo deed bijna alles goed maar had alleen wat moeite met die snelle greens.

Vanaf hole 10 werd het meer puntjes sprokkelen geen pars meer dubbel bogeys en bogeys met een klein dipje op 16 en 17 waar het weer strepen noteren was. Resultaat 10 Punten. Sebo en Kenneth gingen gelukkig steeds beter spelen en brachten mooie scores binnen op de tweede negen.

Binnen komend dacht ik dat het met de toppers Deenstra, Ludwig, Put, van Leeuwen en van Essen een score van 33 niet voldoende zou zijn maar tot mijn verbazing blijken ook toppers een mindere dag te kunnen hebben en zo kon ik blij verrast toch het lijstje in ontvangst nemen en daarna nog meer genieten van mijn Tuyo….en de heerlijke happen.

Rest mij nog Rein te bedanken voor de wedstrijd leiding en het bestuur weer voor een prachtige YGGC golfdag op een schitterende baan en last but not least mijn top flight genoten Kenneth en Sebo.

Met sportieve groet, Vosje 

Rock.png

Vosje is iedereen weer te slim af met 33 punten en wint het mooie lijstje van The International ontworpen door Kenneth. Het sporthorloge voor de eerste prijs van costerdiamonds.com was helaas niet op tijd geleverd door DHL. Deenstra werd tweede en mag een bordje komen eten bij samasebo.nl, afhalen kan tegenwoordig ook! Ludwig kreeg de sokken van geijselkroon.nl en gaat daar nu ook zijn golf swing verzekeren. Tonny sloeg de dubbel en ziet ook zo na twee flesjes tuyyo.com. Het spelersveld was aan de kleine kant maar het wordt weer een stuk drukker op de Hoge Kleij! Be prepared!

Vos--air.png

Sebo-air.png

Friends.png

Boom-int.png

Next-tee1.png

Lijstjes.png

UITSLAG

1 W Vos  33

2 R Deenstra  30

3 E Ludwig 30

4 W Mooy  30

5 T van Leeuwen 29