Plts Naam speler Totaal + + + 1 Edwin Ludwig 57,83 + + + 2 Wilfred Mooij 56,40 + + + 3 Raymond Deenstra 52,08 + + + 4 Nick van Rossum 48,82 + + + 5 Hans de Wijs 41,70 + + + 6 Peter van Essen 38,88 + + + 7 Pieter Sandberg 38,72 + + + 8 Rein Akkerman 34,07 + + + 9 Hans de Wit 33,96 + + + 10 Bart Hulsman 33,50 + + +
 
 
 

TONNY'S EILAND!

Voor het eerst kwam ik op een Nederlands eiland genaamd Texel de boottocht duurde maar 25 minuten de boot was sierlijk en luxe, de overtocht duurt net zo lang als het eten van een kop soep met andere woorden een klein beetje haast was geboden.

De golfbaan boven aan het eiland is zeer de moeite waard, het was die dag nogal winderig dus de baan moeilijk te bespelen veel water veel blinde holes, Mijn flight genoten allemaal hele goede spelers en ongelofelijke leuke gasten. Mark Berendonck, Hans van der Putten en Hans de wit, geen kinderachtige spelers, wij maakten er een echte spannende wedstrijd van.

Mark die heel ver en heel hard kan slaan liet dat op meerdere holes zien, Hans van der Putten, mooie rustige gebalanceerde swing liet op veel holes zien dat veel trainen ook echt loont. Hij maakte een prachtige birdie op 17. En dan Hans de Wit, zijn korte spel het brengen van de bal buiten de green naar de vlag is onnavolgbaar en toont dat hij een onwaarschijnlijk bal gevoel heeft.Ook met zijn ijzers hoor je dat hij de bal mooi in de sweetspot raakt .

Het clubhuis het eten na afloop en de gezelligheid met deze keer een kleine groep van onze mooie club maakte het een top dag. Ik heb sinds tijden niet zo diep geslapen als deze keer na een golfwedstrijd. Wilfred Dank je wel dat wij hebben mogen spelen op jouw mooie Eilandbaan. Ik kijk uit naar Bilbao en ik kijk uit om jullie allemaal op het vliegveld te zien. Maar eerst nog Spaarnwoude. Kunnen we tenminste lekker voor genieten en dingen doornemen. Groeten Tonny.

Tonnie.png

Tonny van Leeuwen slaat 37 punten bij elkaar op Texel en wordt door Olde & Hoff gekleed als Gentleman. Hans de Wit mag bij samasebo.nl nog even nadenken waarom hij maar tweede werd. En Wilfred, op plek drie, mocht zijn eigen Geijsel Kroon sokken houden. De Longest was van Tonny en de Neary kwam van Nick van Rossum. Gelukkig hadden ook de flesjes tuyyo.com de overtocht overleefd. Op naar Spaarnwoude!


Nieuw.png

Eten_yggcl.png

 

UITSLAG 

1 Tonnie van Leeuwen 37 

2 Hans de Wit 36 

3 Wilfred Mooij 36 

4 Nick van Rossum 32

5 Michael Tugendhaft 30 

6 Hans van der Putten 29 

7 Peter van Essen 26 

8 Michael Dukker 26 

9 Pieter Sandberg 26 

10 Benno Honsdrecht 25 

11 Marc Beerendonk 23 

12 E.P. Knüpfer 22 

13 Dennis den Hartog 20