Plts Naam speler Totaal + + + 1 Nick van Rossum 62,95 + + + 2 Michel de Jongh 44,57 + + + 3 Raymond Deenstra 42,17 + + + 4 Nick den Ouden 40,19 + + + 5 Sebo Woldringh 35,18 + + + 6 Cees Thomas 34,78 + + + 7 Peter van Essen 28,19 + + + 8 Willem Vos 27,74 + + + 9 Rein Akkerman 25,78 + + + 10 Hans de Wit 25,74 + + +

DE 2e VAN LUDWIG!

Op een prachtige maandagmorgen reed ik goedgemutst naar een van de mooiste banen van Nederland , De Pan is een uitdagende maar faire baan die door de bloei van de hei paarser en mooier was dan ooit! En met een heerlijk zonnetje van rond 24 graden was het heerlijk om daar te spelen. 

Ik had een mooie flight- indeling met Michael ( wat een drives! ) en Adri ( bijzonder knap om zo goed al te spelen na de switch van rechts naar links). 

Eigenlijk ging het vanaf de start crescendo , niet al teveel missers en op de green was het even wennen( aantal drieputs in het begin ) maar daarna liep het als vanouds. 

Mijn eerste overwinning op Amelisweerd had me blijkbaar zelfvertrouwen gegeven want ik had het idee dat ik een beetje “ raymond - achtig “ kon acteren ( meerdere overwinningen op rij) . Mijn medespelers waren zeer gezellig en al keuvelend ging de score vanzelf ( zo leek het wel) . 

Uiteindelijk heb ik voor de eerste keer bij YGGC een score boven de 36 punten kunnen binnenbrengen en zo kon ik na een ietwat beschadigd lijstje van Amelisweerd er een ongeschonden exemplaar aan toevoegen.

Jack gaf in zijn speech nog even aan dat ik de regels ( winnen  in je vroege periode als nieuw lid) al aan het overtreden ben in mijn blijkbaar verlengde proefperiode maar ik ben nog wel van plan om bij de slotwedstrijd op Spaarnwoude  te kijken of er nog een nieuwe stunt inzit..

Helaas kan ik Texel niet meedoen dus wellicht kan Raymond alle spanning al voor de finale wegnemen maar je weet nooit! 

In ieder geval was de Pan een prachtige dag en hopelijk zijn we in 2020 weer in de gelegenheid om daar weer te gaan spelen. Zeker ook de gastvrijheid van de horeca en de vriendelijke ontvangst maken dit een topper in het programma! 

Groet,  edwin

Champs2019.png

Edwin Ludwig wint op De Pan z'n tweede lijstje met 38 punten en breidt zijn kledingkast uit met de shirts van Olde & Hoff. Kirschner was ook op dreef en wist het beruchte bordje van samasebo.nl eindelijk eens te winnen. Honsdrecht, derde, speelde een super rondje en mag dat voortaan doen in de sokken van Geisel Kroon. De Longest werd geslagen door Knupfer en de Neary werd neergelegd door Van der Putten. Het flesje tuyyo.com krijgt een ereplaats in hun ijskast. Aan tafel werd een biefstuk verslonden, blessureleed gedeeld en of de Y in ons logo niet plaats moet maken voor een andere letter. We can't stay young forever or can we?

Balls.png

Gents.png

Hat.png

Panna.png

Seb.png

UITSLAG

1 Edwin Ludwig 38 

2 Kenneth Kirschner 35 

3 Benno Honsdrecht 32 

4 Hans de Wijs 31 

5 Michel de Jongh 30 

6 Nick van Rossum 30