Plts Naam speler Totaal + + + 1 Nick van Rossum 77,87 + + + 2 Michel de Jongh 57,79 + + + 3 Nick den Ouden 47,23 + + + 4 Raymond Deenstra 33,24 + + + 5 Cees Thomas 30,04 + + + 6 Sebo Woldringh 30,03 + + + 7 Willem Vos 28,15 + + + 8 Marcel Mouritz 26,63 + + + 9 Rein Akkerman 25,54 + + + 10 Jouke Brouwer 24,77 + + +

HULDE VOOR HULSMAN!

Heerlijk om tegenwoordig vanuit Amsterdam aan te komen rijden. Minder reistijd en een stuk ontspannener arriveren. Dat past ook uitstekend bij mijn goede voornemen om meer wedstrijden met de Young Gentlemen te spelen.Tot nu toe heb ik al vier wedstrijden gespeeld. Er zijn toch jaren geweest dat ik dat niet eens haalde.

Even terug naar de vrijdag 1 juni. Ik mocht deze dag een rondje lopen met Robert-Jan Derksen ( en toevalligerwijs in de flight ook oud YGGC-lid Jan Vlasveld, maar dat terzijde). Nog voor iemand iets gevraagd had zei Robert-Jan: "Amateurs vragen mij altijd of ik nog tips kan geven. De enige tip die ik heb is om 15 ballen in te slaan." Kijk daar kan je wat mee. Verder was Robert-Jan erg onder de indruk van mij swing. Ook al sloeg ik ze links  en rechts het bos in...  "Maak je geen zorgen. Je hebt een mooie swing. Dat komt wel goed." En tja... zou het goed komen? Mindere bruikbaar dan die 15-ballen-inslaan, maar je put er toch wel wat vertrouwen uit.

Nu weer naar afgelopen maandag. Grote opkomst, heerlijk weer en een mooie baan. Na wat wisselende resultaten de afgelopen jaren heb ik besloten dat het voor mij hierom gaat: het gezelschap en gewoon even er-uit-zijn. Daarom maakt het mij overigens ook nooit uit waar we met de CK naar toe gaan of wie en hoeveel mensen mee gaan. Het is namelijk altijd goed. Meedoen is dus toch belangrijker dan winnen...

In de flight met Stef, Raymond, Michael en Robert-Jan op mijn schouder gingen we van start. Uiteraard nadat ik 15 (niet meer, niet minder) ballen had in geslagen. Het was erg gezellig en ons spel leed er niet onder. Het was alleen jammer dat de saté op de wissel niet goed viel bij Michael. Helaas moest hij hierdoor staken. Zal wel niet bij Sebo vandaan komen die saté.

Uiteindelijk met enorme support van mijn flight genoten 41 punten bij elkaar geharkt. Maar ja met 41 punten weet je het nooit (...toch Wouter?). Gelukkig was Periscoopus al binnen met iets minder punten. Toch leuk om te winnen met dank aan Robbert-Jan en flight genoten.

Bart.

Hulde.png

Bart Hulsman bakt 41 punten op De Pan en krijgt ook een shirt van Olde & Hoff die hij bij YGGC etentjes dient te dragen. Tweede plek werd wederom ingenomen door Edwin Ludwig, hij is straks een bekend gezicht bij samasebo.nlDerde was Wilfred Mooij, hij mag zijn www.otua.nl sokken zelf houden. De Longest was van Tughendhaft. En de Neary werd geslagen door Edwin Ludwig, het flesje tuyyo.com kan hij meenemen naar Sebo. Het was heet op De Pan, behalve die sateetjes op de turn. Dat doen ze op Spaarnwoude beter. En oh ja, vergeet niet Nick zijn "The International" stukje te lezen mannen!

Auto.png

Tee.png

B1.png

N.png

B.png

Eten copy 3.png

UITSLAG

1 Bart Hulsman 41 

2 Edwin Ludwig 37 

3 Wilfred Mooij 36 

4 Wouter de Haan 35 

5 Marcel Mouritz 34