Plts Naam speler Totaal + + + 1 Edwin Ludwig 57,83 + + + 2 Wilfred Mooij 56,40 + + + 3 Raymond Deenstra 52,08 + + + 4 Nick van Rossum 48,82 + + + 5 Hans de Wijs 41,70 + + + 6 Peter van Essen 38,88 + + + 7 Pieter Sandberg 38,72 + + + 8 Rein Akkerman 34,07 + + + 9 Hans de Wit 33,96 + + + 10 Bart Hulsman 33,50 + + +
 
 
 

DE WIJS ONWIJS BLIJ MET WINST

De-Wijs.png

Hans de Wijs is echt heeeel blij met z'n 36 puntjes en het lijstje van Zeewolde.Olde & Hoff gaat dan ook een onwijs mooi shirt voor hem maken. Tweede plek was voor Robbert Jan de Witte, hij mag wat sambal uitproberen bij samasebo.nl. Derde werd Bartje Hulsman, hij kreeg een plastic zak met sokken? wederom gesponsord door www.otua.nl De Longest was geslagen door van Essen en de Neary ging naar Sebo. Het flesje tuyyo.com zal ze zeker smaken.

Zee.png

p.png

Handicart.png

Donderdag 17 mei 2018 YGGC golfdagje op Golfclub Zeewolde, heerlijk! Sgoepie reed met me mee, zijn fiets was kapot. Het was wat kouder dan verwacht, maar het zag er toch wel lekker uit. Samen zouden we de kaarten invullen voor deze dag en even met de mensen van Zeewolde het nodige doorspreken. Helaas zouden er maar 12 man komen vandaag. Zou dat aan de doordeweekse dag liggen? Het ligt in ieder geval niet aan Golfclub Zeewolde, die hadden het prima voor elkaar vandaag. Er stond een lange tafel voor ons klaar met heerlijke broodjes en alles wat je daarbij kan denken. Kroketjes, lekkere vleessoorten, jus d’orange enz.

We konden uiteindelijk 3 flights van 3 en 1 flight van 2 indelen, Gerard Linneman hebben we niet gezien. Die zal wel bij de Libelle Zomerweek zijn blijven steken, dat was op het terrein ernaast. Ook leuk, maar geef mij maar een dagje golf. Vooraf bedacht ik me dat je toch wel een supereikel zou zijn als je vandaag niet in de top 10 zou zitten! Omdat ik het gevoel heb dat het de laatste tijd best lekker gaat met m’n golf, besloot ik het me zelf niet te gemakkelijk te maken en besloot een buggy te nemen. Dan hadden de rest van de boys ook wat meer kans. Want weet je dat dit betekent dat je je in 4 uur ongeveer 108x het karretje in en uit moet hijsen? En dat is best een opgave.

Ondanks dit nadeel begon ik toch heel lekker. Samen met Reintje en Sebo hadden we een leuke flight. De eerste 9 holes had ik gelukkig niet veel last van ze en scoorde ik 21 puntjes. Beetje bogeys, af en toe een parretje. De tweede 9 werden ietsje lastiger. Maar ook die gingen uiteindelijk wel goed. Als je zoals ik 4 puntjes krijgt voor een parretje, heb je zo weer 15 puntjes bij elkaar gesprokkeld. Dat was dus een score van 36. Maar dat is dus gewoon mijn handicap, eigenlijk niets bijzonders. Maar wel goed voor het lijstje! Met dit resultaat heeft er maar eentje een probleem, dat is de firma Olde & Hof, wat zal dit een lap stof kosten!

Zeewolde is een prima baan. Goed verzorgd en heel aardige mensen. Met 7 man hebben we vervolgens gedineerd en ook dat was prima. Toen sommige van ons over hun zwarte verleden begonnen te vertellen, kwam er heel veel naar boven. Maar daar kan ik helaas op deze plek niets over zeggen. Het was weer heel gezellig vandaag, je kan er alleen maar spijt van hebben om er niet bij geweest te zijn.

En oh ja, wie was nou die eikel die vandaag de top 10 niet haalde? Het rijmt op rukker ……………..

 

 

UITSLAG

1) Hans de Wijs 36

2) Robbert Jan de Witte 32

3) Bart Hulsman 31

4) Sebo Woldringh

5) Nick van Rossum 31

6) Edwin Ludwig 30

7) Peter van Essen 30

8) Feddo Kuiper  27

9) Jan Sandberg 27

10) Rein Akkerman 24

11) Michael Dukker 23